Contact us

Blog

Σαλάτα λαχανικών με κινόα (145 θερμίδες)

Δοκιμάστε μια νέα γευστική συνταγή και δείτε το σώμα σας να αλλάζει προς το καλύτερο.

Τι θα χρειαστούμε για αυτή την συνταγή;

1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
1/2 φλιτζάνι (50g) ωμά ανάμεικτα λαχανικά κομμένα σε μικρά κομμάτια (μπρόκολο, καρότα, πιπεριά, κολοκύθι, ντομάτα, κρεμμύδι, κλπ.)
1/4 κουταλιά του γλυκού κουρκουμά σε σκόνη
1 φλιτζάνι (170g) κινόα (ξεβγάλτε σε κρύο νερό)
2 φλιτζάνια (500mL) ζωμό κοτόπουλο ή λαχανικών.

Ζεστάνετε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά. Προσθέστε τα ψιλοκομμένα λαχανικά και σοτάρετε τα, ανακατεύοντας διαρκώς μέχρι να μαλακώσουν, 3-4 λεπτά. Προσθέστε την κινόα και ανακατέψτε για 1-2 λεπτά. Προσθέστε τον ζωμό και περιμένετε να πάρει μία βράση. Χαμηλώστε τη θερμοκρασία, καλύψτε το σκεύος με το καπάκι και σιγοβράστε 10-12 λεπτά μέχρι να απορροφηθούν όλα τα υγρά.

Διατροφική αξία ανά μερίδα

Θερμίδες:  145
Πρωτεΐνη: 4g
Λιπαρά:  3.5g
Υδατάνθρακες:  28g
Εδώδιμες ίνες:  2.5g

Leave your thought